Motivation

Min motivation till skolan är totalt bortblåst och jag vill verkligen inte ha någonting med skolan att göra.. MEN det är bar 1 år kvar så jag måste försöka härda ut på något sätt.
Annars har vi det bara bra, vi har varit på bokrean flera gånger och verkligen slukat i oss en massa nya böcker. Hahahah det där lät som vi hade ätit dem men nää vi har shoppat!! Jag handlade hela Twilight serien och har redan läst de två första böckerna. De är ju så jädrans bra!! =) Helgen tillbringade vi hos mamma och pappa, vi sov även där och det var riktigt roligt att vara en hel helg hos dem. Veckan har jag varit i skolan två dagar och resten var meningen att man skulle plugga men det har jag ärligt talat inte gjort.. har tänkt att jag skulle ta och göra upp ett schema som jag ska följa för resten av kursen. Vill ju inte få kompleteringar liksom bara för att jag har tappat motivationen. Idag var jag i skolan sen tog jag en fika med Linda innan vi hämtade ungarna. Fick en leksaksspis till ungarna av henne, Alvin älskar sin nya spis så tack snälla! =) Efter jag hade hämtat ungarna så gick vi hem och hämtade vagnen och sen gick till tempo för att handla fredagsmys och där mötte vi upp min älskling och så gick vi till Mc donalds för att äta lite. Nu sitter barnen och myser framför tvn och äter godis.

Imorgon ska vi upp tidigt för att åka till Putte och Lisa för att fira söta Arvid. =) Fattar inte att han redan blir två år, tiden går så jädrans fort!! Sen blir helgen bara lugn. Tack för mig, hoppas ni blev glada att jag uppdaterade lite och lämna gärna en komentar. =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress