Sköna, efterlängtade fredag!

Fredagar är den absolut bästa dagen i veckan enligt mig. Dock är jag helt slut idag.. har haft skolan tre dagar denna vecka och imorse gick jag upp tidigt för att besikta om bilen, var på bilprovningen sju och sen åkte jag o stohandlade. Hem med alla varor och sen käka frukost sen vidare till skolan för ha skolan tio till tre idag. Som tur var så följde Sofie med mig under morgonen så det kändes inte så motigt. =)Tack snälla.

Seminariet som vi hade på förmiddagen var sådär, redovisade en grej och sen blev det lunch med gamla gruppen på fräcka fröken. =) Älskar det stället!! Efter lunchen blev det vfu seminarie och det var väldigt bra. =)

Nu är maten klar, medan jag gjorde maten så tog jag mig en cider, smakade undrbart! =) Så nu ska vi äta pomme och fläskfile med gräddsås. Mums!

Slänger in en bild på Alvin i hans nya dräkt som han fick av Hanna med familj. Trevlig helg på er alla mina läsare.



Karin

cool dräkt, sån skulle man ha...och stoltsera med på campus...eller inte kanske hehe.

kramis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress