söndag

Jaha blev ändå ett inlägg i bloggen, och fortfarande får jag inga komentarer... Igår var jag och sålde barnkläder i Rejmyre, blev av med hälften av alla bebiskläder i storlek 50-68, sååå jädrans skönt!! Det var riktigt skoj och med mig hade jag Kevin som sällskap. Han köpte en massa lotter, fika och leksaker så jag måste nog ta och rensa en gång till innan flytten i deras rum... heheh Har fortfarande massor kvar av barnkläderna så den 25 april kommer jag stå i Klocket och sälja. Detta är nog min nya hobby.. tycker nämligen att detta är störtkul! =)

Sen blev det en lugn eftermiddag, Linda och Frida var här och tog en snabbfika och sen myste vi bara hela familjen. Var på konstigt humör igår, ville bara sätta mig ner och gråta.. vet inte riktigt varför. Men sånna dagar har jag. Idag mår jag däremot väldigt bra, fick sovmorgon och sen satte vi fart här hemma.. varit och slängt en massa skräp igen och sen handlade vi på City Gross. Nu lagar jag mat och vi får se om det är gott, det är Kevin som har valt denna rätt från min Matmagasinet tidning. En pastagratäng med ost, svamp och bacon. Låter väldigt gott iallfall. Senare i em kommer Frida hit och då ska vi åka till badhuset. Älsklingen jobbar natt så då brukar jag passa på att bjuda hit Frida så jag slipper sitta själv hela långa em/kvällen. Tack snälla gumman.
Lägger upp lite bilder från torsdagen då Lena, Elias och Gisela var här och åt våfflor och även när Alvin provade mina stövlar.


mormor Kerstin

Alvin ser ut som Mästerkatten......

Karin

ja det är tråkigt när det står noll kommentarer, men ibland läser man och sedan kommer man inte på nåt att kommentera...det är ju olika för varje gång.

men ja kan i alla fall meddela att jag läser din blogg:)

kram

jenny

Hej

Oj vad du säljer barn kläder...

Du har inte några överdragsbyxor i stl 92 som du ska sälja?

Kram

tessan

verkligen skönt att bli av med kläder som bara atr plats hemma

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress