Söndag..

Denna helg har sprungit förbi mig känns det som! I fredags var jag, älsklingen, mamma och Lotta i linköping och såg på Buddy Holly. Den var riktigt bra och trevligt hade vi. =) Kom hem runt tolv tiden så då somnade jag nästan på en gång, sen blev det att gå upp tidigt igår morse.

Gick upp halv åtta och gjorde mig iordning och käkade frukost sen drog jag och kompisen till Svärtinge för att sälja barnkläder. Det väll sådär, var inte så mycket folk tyvärr, men en 200 kr tjänade jag in iallafall. =) Efter att sålt kläder så åkte jag hemmåt för att äta lunch med familjen och sen slängde vi oss i bilen för att hälsa på mamma och pappa, brosan och hans familj var oxå där.

När vi hade kommit hem igen så rensade vi köket, blev en hel del som vi slängde. Och så lagade jag mat, det blev fläskfile med gräddsås och champinjoner och pomme och en stoor grönsallad. Mums! Tycker inte det gör så mycket att man har matgrädde i maten bara man har en massa grönsaker till liksom. =) Vi skulle ha haft en lugn familjekväll hemma men det blev ändring i det för Frida ringde så jag hängde med henne till åby, där drack vi vin och hade det trevligt, kom hem vid halv tolv inatt. =)

Idag har vi varit och slängt en massa saker till returpunkten igen, men nu tror jag att allt är färdigtrensat. Sen handlade vi lite på vägen hem, måste ha mjölk till ungarna..så tyvärr fick jag ta pengarna som jag tjänade in igår o betala för.. vill ha barnbidrag nu!! Snart kommer Hanna, Wincent och Wilma hit, de ska fira Alvin. Det är en månad han fyllde men det är inte lätt att få till nått när det jämt dyker upp något. Så ikväll slänger jag nog ut lite bilder från dagen.

Idag är det så skönt ute i solen, synd att jag inte har större balkong annars skulle jag sitta och sola, njöt massor förut när vi var på returpunkten och när vi skulle handla. Parkerade långt bak på parkeringen så vi fick gå och allt för att njuta lite av solen. =) Hoppas att detta håller i sig nu!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress