vår eller???

Hm, vill verkligen tro att våren är på väg nu med denna sol och värme, men det känns som jag inte riktigt vill tro på det utan det kommer säkert kommer bli  kyla igen. Vill ju verkligen ha vår nu, all snö försvinner och jag mår framför allt bättre i detta väder. Humöret är nästan alltid på topp och barnen är glada oxå. =)

Idag har jag varit på min praktik igen, hoppas nu att jag har tillräckligt med grejer till kartläggningen nu. snart kommer Agge och Conny hit, då ska vi åka med en massa skit till returpunkten. Det är trots allt bara 1, 5 månad kvar tills vi flyttar och det känns både bra o dåligt men jag tror vi kommer få det kanon på nya stället. Men som sagt det är dags att börja rensa ut massa gamalt skit som man inte ska ha kvar då. Vi tänker inte börja packa förren älsklingen har fyllt år, inge skoj att ha kalas bland massa flyttkartonger.

I lördags var vi och firade söta Arvid på hans två års dag, kan inte förstå att han har blivit så jädrans stor så fort! =) Passade då på att mysa med lilla Wilma som snart blir ett halvår. =)
I söndags var vi och handlade, slängde grejer, renasade barnkläder, var på simmet och städade & lagade mat.
Igår när jag såg på familjen annorlunda så passade jag på att rensa ut mina kläder oxå, blev en hel säck att slänga och en jäkla massa skor. Måste bara berätta om att mina pojkar är så duktiga när de vill, igår följde Kevin med älsklingen ner i källaren för att greja lite då passade jag och Alvin på att baka en kladdkaka. Den blev perfekt! =) Sen gick jag ner till källaren med Alvin och tog med mig Kevin upp istället så då gjorde han och jag lasange, så jädrans gott det blev! =) Kevin älskar att laga mat och Alvin att baka, kanske mina blivande kockar/bagare? heheheh

Nej, hoppas att alla har det bra i det fina vädret. Kram från mig. =)

Karin

Himla praktiskt med extra kock och bagare:)

kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress