En helt vanlig tisdag =)

Har inte gjort så mycket om dagarna, både torsdags och fredags var jag bara hemma. Sen i lördags mådde jag mycket bättre så då åkte vi till lotten och var hela dagen där. Vi grillade korv och hade det trevligt. Tog med mig rabarber hem så då fixade jag en paj. =) Vi gick ner till grannen och grillade och hade det supertrevligt hela kvällen. I söndags gick det i ett, besök hela tiden och till slut visste jag inte vart jag skulle ta vägen.. igår var det fint väder så då var jag vid lotten men pluggade hela tiden så jag fick lite gjort. Måste ta och börja plugga till tentan men det får jag göra imorrn....

Javisst ja, tog även ett boreliaprov i måndags faan det gjorde ont, så nu får vi se vad det visar..
Idag har jag mest bara varit hemma, har städat, pluggat och bakat. Sen kom Lucas och Oliver upp en sväng och efter ett tag kom även resten av familjen på en liten fika. =) Har även tagit kort på trollungarna, blev några bra kort, men bjuder bara på 2 stycken nu. Nej, nu måste jag sätta fart.. Johanna och Emil kommer snart o ska se desprete med mig. =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress