Helg!!!!!
Om jag hade haft ett jobb så hade detta verkligen varit helg för mig men nu är jag en student och då innebär det helg men oxå en massa studier!! Längtar så in i norden till jag blir färdig och får börja jobba och leva. Känns som om man inte har något liv när man pluggar, eftersom det är så himla mycket pluggande efter att skolan har slutat. Jajja nog om det!!

I tisdags var jag i Ullared med bästa kompisen Frida, vi hade det rikitgt trevlgt, vi pratade en massa och jag gjorde endel fynd. Men det var den sämsta gången, fanns knappt någonting om jag säger så. Men kom hem med ett par jobbarbyxor till Kevin, en spindelmannen lampa till honom och en stor klocka som vi satte upp i lekrummet. =)
I onsdags så hade jag vfu igen, jag trivs väldigt bra och det känns så roligt att träffa alla barnen.. gjorde även min uppgift då och det gick jättebra!!
Idag var jag och handlade tillsamans med Frida, sen bakade jag och Alvin muffins, rulltårta och kolakakor. Efter det så har jag hunnit med att storstäda och tvätta! Skönt att ha det gjort. Vid fem kom Linda och hennes barn, vi pratade en massa och fikade. Tack snälla för besöket! Nu ikväll har jag gjort klart min kompletering som jag hade hängandes över mig.. sen har jag nästan gjort klart hela vfu planeringen behöver bara förskolans mål oxå.

Är lite arg och ledsen nu ikväll, min älskling hade varit vid lotten idag för att titta till det... någon har tagit kaminen som stod på varandan!!! Ska man polisanmäla eller???

Önskar alla en trevlig helg..
Anneli

Vilka fräck människor det finns, jag skulle nog anmäla Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress