13.42

Har nu druckit upp min andra kopp te för idag.. känner mig omotiverad till max men vad ska man göra när allt är ett måste?? Har skrivit nästan 2 sidor på metoddelen iallafall, orkar inte mera idag känns det som.
 Jag saknar mina barn och min Robban!! Vill bara mysa och leka med dom.... allt är mycket roligare nu än att skriva arbetet, till och med damma alla saker överallt!

 Fick en komentar igår om att vi hjälps väll åt hemma... hehe jodå Robban hjälper till massor när han kan! Just nu börjar han 8 och slutar fem varenda dag och kommer inte hem förrens sex så då kan han inte hjälpa till så mycket, utan då blir det att jag gör det. Så ligger det till här hemma. Ikväll blir det som sagt en massa mys, känner mig väldigt nere och deppig! Kram från mig.

Svärmor

glömde skriva namnet under andra kommentaren.

Det vet jag väl att han hjälper till, när han kan och får. Skulle bara skoja med dej. Lycka till med skolarbetet. Själv väntar jag på att få ställa in brödet i ugnen.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress