Djupt nere....

Nu är det inte bara skolan som känns skit utan det mesta annat oxå! Gjorde mig till och gick till stället och gav dom en chans... hade samtal med chefen och sa att ett vik är inte aktuellt för mig, jag vill ha en fast tjänst. Då var jag inte längre duglig! så om ni ser en ansökan till Ripan så sök för faan inte!! De är helt sjuka i huvudet, jag fick det inte för jag var oerfaren... men hur faan ska jag bli erfaren om jag inte får jobba?? Borde inte bli ledsen men jag blir det, vad är det för fel på mig?? Tårarna har runnit hela eftermiddagen, så nu har jag ont i skallen och helt slut.
Ge mig ett jobb snälla Norrköpings kommun innan jag går under!!


Men ska snart fixa fram bra musik, ställa mig i köket och laga en massa god mat för denna dag ska inte sluta tråkigt, utan rolig!! Ska ner till grannen och fira deras pojkar och äta en massa god mat. =)

Har nu mina älskade barn hemma hos mig och då känns det bättre, Alvin hade sovit idag i nästan 2 timmar. =) (han vaknade nämligen tre inatt, somnade om o vaknade sex!!!!) Ska ha det superskoj ikväll, tror att jag blir på bättre humör om jag får lyssna på bra musik och laga mat. Hinner jag göra maränger oxå??? Hm, får se... hatar att affärerna inte har laktosfria maränger!!

Anna

Vi får dränka våra sorger över en tunna sprit!!!!! Saknar dig,vännen! Ses snart =) Kraaaaam

tessan

så sjukt det där, de vill ha nyutbildad personal men samtidigt vara erfaren =/ hur ska man lyckas med det egentligen? hoppas du hittar nåt snart? sökt till berlocken? puss

värmor

Ibland kan ett vik vara bra. En del använder det som provanställning. Med Vik får du erfarenhet, lite inkomst och kan söka andra jobb under tiden, beroende på hur långt vikariatet är. ( kan ju inte börja o vicka ena dan och sluta andra). Men allt ordnar sej nog till slut.

Kram

Susanne Arvidsson

Hejsan gumman



Håller tummarna att du får något men nu vet du hur jag har känt mig när man söker jobb.. Nej, fy f*n säger jag bara ... Tusen styrkekramar skickar jag till dig & lycka till ... Grattis på namnsdagen =))

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress