Födelsedagsfiranden

Igår var jag på jävligt dåligt humör, det försvann då jag satte på julmusik och började laga maten. Gjorde först maränger till Alvin och mig eftersom vi inte kan äta de som man köper. Sen gjorde jag potatisgratäng, vitlökssmör till baguetterna och sallad. Kycklingen värmdes i ugnen, när maten var klar vandrade vi neråt till grannen. =) Vi åt en jättegod middag och hade det trevligt. =)
Gick upp med disken och fixade marängswiss till alla. En skål till mig och Alvin o en skål till de andra. =) Vi fikade och firade Emil och Lucas. =) Hade en toppenkväll. =)
Måste bara visa en bild på marängerna, var ju första gången och de blir så klockrena!!



Dagen idag började med att vi åt frukost och sen åkte till Jessica som hade handlat lite på Gekås åt Alvin. Vi fortsatte hem till mamma och pappa för att fira en pappa, svärfar och morfar. =) Vi fick supergod mat och efterrätt! =) Även min bror och hans familj var där så jag passade på massor o mysa med Wilma. =) Har haft en så himla bra dag, nu är jag helt slut... ska snart fixa lite kvällsmat och sen får barnen se på tv en stund innan de ska sova.  Tack för en jättebra dag. =)



Isabell

Åhh, är det marränger ? kan inte du sicka recept på de i min mail på FB.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress