Lördagskväll och helt slut

Det är tur att man inte har kalas varje dag för det tar verkligen på krafterna!! Men jag har haft en superdag, dock känns det ju inte som min födelsedag eftersom den inte är förrens måndag. hehe Klockan tolv kom mamma, pappa, brorsan, Lisa, Arvid och Wilma hit. Jag fick då raggsockar, halsduk, tröja, kaffebryggare och en blomma. Tack snälla!! Vi åt kycklingsallad och nybakat bröd, sedan fikade vi på tårta av kladdkaka, chokladbollar, rulltårta och kolakakor. =) Tror att alla gillade det.. eller näää inte pappa men han fick sallad med skinka i istället. =) Jag är så glad att min familj kom!! =) Ni betyder allt för mig, ni bevisar att ni bryr er om oss och jag behöver inte alltid ringa utan ni hör av er till mig med. =) Älskar er!!

Vid fyra tiden kom världens bästa svärmor och svärfar! Jag fick fyra skålar, en kanna och en stooor skål med mängder av olika frukter i! =) Tack snälla. Mickael kom oxå, så det var lite trevligt. Vi åt och fikade igen och sedan gick alla utom jag till kyrkogården.. jag rattade bilen till Maxi istället för att storhandla för de sista pengarna denna familj har.. suck, ska bli så skönt o börja jobba!! När jag kom hem och hade lagt in alla varor så gick jag en rask promenad och mötte upp min familj, kylan grep verkligen tag i kinderna och det gjorde ont. Nu är nog vintern här. Här kommer lite bilder från dagen. =) Tack alla som ville förgylla min dag.
 











Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress