Massa plugg... eller

Jag har pluggat varje dag men däremot kanske jag kunde ha gjort mera.. idag har jag hämtat böcker och ska börja läsa om videoobservationer imorrn. Vi har det bara bra här hemma, barnen trivs som bara den i skolan/förskolan. Jag har typ en föreläsning om dagen och det suger rejält! Campus borde skärpa till sig mycket inom visssa saker enligt mig.

Idag hämtade jag Alvin efter skolan och sen gick vi hemmåt och började tvätta, sedan gick vi ner till grannen och tog en fika. =) Alltid lika skoj att snacka lite skit tycker jag. hehe
Håller på och gör dillstuvad potatis för första gången oxå, får se hur det går.... så idag blir det dillstuvad potatis med isterband till min älsklings stora lycka! Skoj att göra honom glad, väldigt sällan han klagar på min mat men väldigt sällan han säger att det är jättegott oxå.. så vi får se om jag får något betyg idag. ;-)

Snart är det advent oxå, tiden bara springer iväg så jag får panik!! Har inte hört något mera om jobbet heller så vi får se... men däremot kommer jag bli julkortsorterare i år igen. =) Har nu varit det i 3 eller 4 år nu... känns skönt att jobba 5 kvällar innan jul och tänka på nått annat. =) vet bara inte hur jag ska hinna med och pyssla o greja innan advent, vet ju inte hur jag vill ha det i denna lägenhet!!

Nej, dags att springa ner och hänga upp sista tvätten nu så allt är tort sen när klockan är sex, tvättar bland annat Kevins termobyxer så det är bra om de blir torra. hehe
Förresten, nu måste jag ha eran hjälp!! Jag ska ha lite folk på besök här i december och behöver förslag på buffemat. Hoppas jag får många komentarer!!

Såhär fint hade vi det i Haga, undrar hur fint det kommer bli här.....

Svärmor

Din man gör god tomatpaj. I vilket tecken har du tänkt buffén?

Anonym

Förresten. Ni är ju 2 vuxna som kan fixa hemma. Du får ju hjälp, eller hur.

tessan

vet du om do behöver mer folk till att sortera julkort?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress