Veckorna springer iväg....

Har nu suttit här i 20 minuter och inte kommit på vad jag ska skriva.. det händer så mycket på en och samma gång. Examensarbetet är bara bajs med, man går ett steg fram och tre steg bakåt. Känns inte alls roligt.  Jag skriver om tvåspråklighet men det är inte lätt att få föräldrars tillstånd när man ska skriva på deras hemspråk!!!! Faan så svårt rent ut sagt.

Måndagen fyllde jag år, hade en toppenbra kväll med familjen. De hade bakat pizza tills jag kom hem och gjort tårta. =) Fick sex and the city filme´n, en skål i samma serie som det jag frukfatet jag fick förra året i julklapp. (vilken lycka, älskar fruktfatet o skålen var toppen!!) Godis, huvudmassage grej, och en julmust. Blev filmkväll om jag säger så. =)

Var även på anställningsintervju på morgonen (i måndags asså) så vi får se om de blir nått. Håll tummarna för mig. =)

Igår jobbade jag på en förskola i Hageby och sedan blev det vinkväll med Helena.

Vi har det bra men har det fullt upp hela tiden känns det som! Hoppas alla andra läsare oxå har det bra.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress