Helg igen och äntligen en frisk Alvin!

Nu är äntligen lilleman frisk igen, han hade troligtvis tredagarsfebern för i torsdags kväll fick han utslag över hela magen och ryggen. Skönt att han är frisk igen. =)
Igår åkte jag och lilleman ihop med Helena till Hageby centrum, där handlade jag stjärnstämplar (eller de liknar stjärnor men det är igentligen snöflingor) och så handlade vi en pumpa och så sprang vi in på systemet och i år är det första året som jag har fått tag i årets glögg! Brukar annars få be andra o fixa åt mig då det har varit slut men inte i år, hm... men jag är lite osäker på om den verkligen är god. Smak av saffran... hm, det återstår o se. heheh
När vi kom hem så gick vi och hämtade Kevin på skolan och sen gick vi hem och bakade en sockerkaka eller en stor o en mini. hehe =) Johanna och barnen kom upp en sväng så då pratade vi lite och hade det trevligt. Sen när de hade gått hem så slappade vi i soffan ett tag innan Lena, Elias, Gisela och Patrik kom upp på en fika. =)

Min älskling kom hem vid kvart i sex då började han och barnen att skära ut pumpan, det är deras grej och de gör det varje år. Jag lagade mat och när vi hade ätit åkte jag till sörping för att hämta min grejer från inredningspartyt jag var på förra fredan. När jag kom hem satte jag upp skyltarna i barnens rum och gjorde iordning mina smycken på smykesträdet jag köpte. Dock skulle jag vilja ha ett till o jag har hittat den jag vill ha på City gross... får se om tomten kanske kommer med den. Hehehe
Hade en massa mys med familjen och sedan somnade vi gott. =)

Lördag idag, dagen är fullspikad! Håller just nu på o tvättar, ska sedan åka med barnen och se Mora Träsk ihop med Linda, Emil, Frida och Emmy! =) Ikväll ska hela familjen till grannhuset på Halloween fest. Önskar alla en bra helg.

 
Hade blivit en toppenkort om mitt huvud inte var med. ;-)

Syskonkärlek, inte ofta de kramas eller ger en puss till varandra därför blev jag glad över detta kort, dock blev det suddigt.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress