Sista vfun någonsin!!

Jaha då har man haft sin sista vfu dag för alltid, det känns både väldigt bra men samtidig lite ledsamt då jag trivdes så bra där jag var! Vi har det bara bra här, blev förskyld igen i måndags men jag mår bra ändå ingen feber utan enormt snorig o hängig varje kväll och morgon! Men så är det att vara förskyld har jag hört. ahhaha

veckan har varit kanonbra, har faktiskt inte gjort så mycket mer än vfun och skrivit hemtenta som nu känns klar.. ska kolla över den i helgen och sedan får jag vara nöjd. I onsdags var jag på en väldigt spännande sak och det kändes helt underbart för att vara sant. Ni som känner mig bäst vet vad det är och ni andra får hålla er ett tag till innan/om jag berättar!! Hahah snäll jag är.

Jag har varit väldigt arg vissa dagar på saker och ting men har fått prata av mig med mina närmsta om detta, är fortfarande jävligt besviken och vet vart vissa människor står så nu kommer jag inte ödsla någon energi på det. Om man ska ha en relation med någon  oavsett, familj eller vänner så handlar det om att ge och ta. Själv känner det som jag hela tiden måste göra saker som gör att vi umgås eller ses så nu ger jag faan i det. Jag vet att de som verkligen bryr sig om mig kommer hit o hälsar på, firar mina barn för att de betyder något och även hör av sig!! Nog pratat om det nu.

Helgen ska bli rolig och avslappnande. Ikväll ska jag och barnen till Linda och hennes barn, där ska vi pyssla till Halloween och bara ha det allmänt trevligt. Lördag och söndag har vi inget inbokat, förutom att bilen ska stå hemma!! Blir nog en hel del pluggande men det bryr jag mig inte om, jag får vara hemma och vara med min familj. Dock hoppas jag på lite fikagäster men det tror jag inte... hehe

Nej, nu ska vi baka pizza och äta lite så att vi är hungriga sen när vi ska pyssla. Men som sagt vi har det jäkligt bra!!


Bilden tagen från google

Agnetha

Vem är det som gjort dej så "jäkla" sur? Inte jag ialla fall.

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress