Torsdag

Första lediga dagen började med att jag fick sova till åtta, var riktigt skönt! =) Gubben fixade frukost till barnen och sedan gick han med Kevin till skolan. Jag hoppade in i duschen och gjorde sedan mig iordning.
 Jag och Alvin skjutsade älsklingen till skolan och sedan åkte vi upp till mamma för att ta en fika och hämta hennes dator.
Alvin älskar att åka till mormor på hennes jobb, eller det gör Kevin med men nu var det lillemans tur. Han har haft jättelite feber idag, han är pigg, leker och äter igen så det är på rätt väg. Efter besöket hos mamma åkte vi hemmåt, då fick jag sms från Helena så då blev det att vi hämtade henne och åkte till blomseraffären uppe hos oss. =) Älskar den blomaffären! Köpte ett bonsiaträd (tror det stavas så..) till älsklingen, och så köpte jag värmeljus.

Blev en massa fika och prat hela förmiddagen och vid halv ett hämtade vi hem kevin och efter det gjorde vi lite mat. Helena gick hem vid halv tre och sen dess har jag storstädat här hemma så jag slipper det imorgon. Blir att laga lite mat sedan så det är klart när älskling kommer hem. Ikväll blir det att slöa i soffan o se på tv, är sjukt sugen på vin... men har inge hemma så jag tar en kopp te istället. Tänkte lägga upp lite bilder på vad vi har gjort nytt här hemma eller köpt. =)



Gardiner och duk inhandlades i måndags och jag blev riktigt nöjd med det. =) Köpte även gardiner till köket som jag oxå är nöjd med.


De här söta gubbarna handlade jag till grabbarnas rum, ska bara köpa blommor o sätta i huvudet på dom. =)

Hittade denna coola adventsljusstake som man sätter blockljus i, så den kom hem till oss. ;-) hehe

Denna har barnen fått i sitt rum, det var ett tag sen men ville lägga upp dom.

Den här fina skylten fick jag av Helena, tack snälla vännen!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress