Helgen
Jahopp då är snart denna helg slut oxå, blir knäpp på att helgerna går för fort och att jag inte hinner med att göra allt som skall göras. I mitt tidigare inlägg så skrev jag att denna helg skulle jag hålla mig borta från folk och bara vara hemma... hm, det har inte jag följt om jag säger så!! Igår var vi först i Eneby församlingshem, där var det barnklädsloppis. =) Me like!! Handlade två tröjor till Kevin, som han valde själv och även Alvin fick två tröjor varav den ena valde han och den andra valde jag.. det var en pippitröja i storlek 110 som såg helt ny ut som jag köpte till honom. =) Sedan åkte vi till Himpa loppisen en sväng och sedan vidare till Maxi där vi inhandlade vantar, strumpor och en pyjamas till kevin. =) Inne på Ica hade de ansiktsmålning så det ville barnen gärna vara med på. hehe

När klockan var halv fyra så var vi hemma hos Lena och hennes barn, gubben skulle fixa nått med datorn så det blev att sitta o fika lite. Väl hemma så gjorde vi tacos och sedan badade barnen. =)

Idag är gubben iväg och spelar spel, vet inte alls när han kommer hem men det gör inget. Jag och busarna gick till skogen för att se om vi hittade någon svamp... ja det gjorde vi men inte några ätliga!!!! Efter en skogpromenad på 2 timmar så är vi nu äntligen hemma och håller på och lagar lite lunch, vi är rejält hungriga alla tre! Jag är emot att handla kantareller men efter en sån lång promenad utan resultat så kändes det skönt att jag köpte 3 liter kantareller igår på himpa loppisen!!!!!


En farlig tiger

En törtels, inte så snygg men Kevin blev nöjd







Vi har haft en rolig dag i skogen
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress