Helgen

Har haft en underbar helg med min familj. =) Veckorna springer iväg och denna vecka har jag haft både skola, jobb och praktik, nästa vecka och veckan där på ska jag ha enbart praktik vilket jag ser fram emot väldigt mycket eftersom jag trivs där.=) 
I fredags hade jag först praktik sen hämtade jag Alvin (gubben hämta Kevin), åkte hem och tog det lungt en liten stund sen for jag och Johanna till Maxi. Där inhandlades det jeans till Kevin och lite smått o gott till brosans barn. =) Tycker om att skämma bort dom. =)
Hem igen och väl hemma hade vi lite mys framför tvn.

Igår spenderades dagen hos mamma och pappa, vi hjälpte till med all slänga skräp och fixa i trädgården. Jag fick mysa en massa med Wilma och Arvid. =)  Wilma har lärt sig att gå så hon har ju blivit så stor på en gång, men hon får vara bebis en månad till. =) Heheh om en månad fyller den underbara tjeja 1 år.
Vi grillade och hade det väldigt trevligt, barnen somnade i bilen på vägen hem och somnade om direkt i deras sängar.

Idag har vi tagit en låång sovmorgon, sen handlade vi mat och skor till barnen. =) Vi har tvättat och pluggat. Snart är även maten klar. Det blir stek, potatis o sås. Mumma!! Sen får jag se om jag orkar börja skriva på min hemtenta eller om jag tar o storstädar. =)
Har haft en underbar helg med andra ord!!




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress