Redan tisdag...
Oj vad veckan går fort, det är redan tisdag idag!! Jag börjar om ca 1 timme så snart ska jag ta och cykla iväg och lyssna på två föreläsningar som verkar väldigt intressanta. =) I söndags eftermiddag så blev Alvin väldigt kläning och gnällig vilket inte hör till vanligheterna! Tog en temp och japp han hade feber, det var inte mycket men det räckte för att han skulle må väldigt dåligt. Det är så sällan som han blir så dålig att han bara vill sitta och mysa, men hela söndag eftermiddag och kväll låg han i min famn och så fort jag rörde på mig så antingen vaknade han och blev ledsen eller så blev han bara ledsen.. lilla gubben. Men igår så var han inte sån och inte idag heller, han är täppt och har lite feber av och till men förövrigt är han väldigt pigg.

Alvin är hemma några dagar nu och det innebär pyssel för mig och gubben.. igår kunde jag gå till skolan och han vara hemma, idag ska jag till skolan men måste vara hemma till halv tre för klockan tre ska gubben ha tenta... detta eviga pusslande om vem som ska vara hemma!

I eftermiddag när jag kommer hem så måste jag plugga, ska lämna in en hemtenta den 18 oktober och det är ïnte så långt kvar!! Speciellt inte då jag kommer ha praktik från och med imorgon och fram till den 18... kommer vara på vfun 8 timmar per dag och försöka skriva en hemtenta samtidigt, inte lätt när jag kommer vara trött!!!
Men jag ska klara detta, det är ju så nära slutet nu.

På tal om slutet.. ska ju skriva c- uppsats i nästa kurs.. jag funderar på att inrikta mig på nått område med mångkulturella barn.. nån som har något förslag på vad??? Snälla hjälp mig nu.

Nej, dags att cykla till skolan. Hoppas alla får en bra dag i kylan!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress