Funderingar.....
Sitter hemma o väntar på att klockan ska ticka iväg så jag får bege mig till jobbet igen.... suck detta är en lång dag så jag hoppas att detta vi ska på ikväll ger nått! Igår var det en fantastisk dag, jobbade till halv sju, stängde utomhus och bara njöt av värmen!! =) Har det bra på jobbet och bra hemma oxå. =)

Har funderingar på varför alla tar för givet att jag ska höra av mig till allt o alla..... börjar tro att om jag slutar höra av mig så kommer jag inte ha några vänner kvar. Men än så länge ger jag inte upp, men jag anser att ingen har rätt att bli sur på mig för att jag inte hör av mig, lyft på luren själv människa!!

Men annars har vi det bra, öpnnade som sagt imorse sedan hämtade jag & älsklingen Alvin först, vi satte oss utanför kevins skola och käkade mellis medan vi väntade på att Kevin skulle komma ner från sitt mellanmål. =) Mysigt värre!! Nu leker barnen i sitt rum och jag bara njuter, kanske skulle lägga huvudet på kudden en stund istället för att sitta här o gnälla. ;-) Men en sak är säkert, jag älskar mitt jobb, min familj och mina vänner!

kram på er

Anneli

Hej gumman! Helt rätt, det är inte bara en människa som ska höra av sig, kände mig träffad :) men när allt är över med begravning så slår jag en pling så vi kan träffas. Saknar dig väldigt mycket det är ett tag sedan vi träffades kram

Johanna

Usch, kan inte va roligt att känna som du känner :(



Kramar!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress