Hostigt värre
Här går jag omkring och hostar hela tiden, går så förbaskat ont!! Har varit på apoteket och köpt en annan sorts  hostmedicin i hopp om att hostan blir bättre. Handlade även grejer till helgen när jag ändå var på Maxi.

Hela veckan har gått så fort, har gjort inte så himla mycket men i måndags gjorde jag 2 stycken tatueringar.. en väldigt nervös Carro gick in hos tatueraren och en väldigt lättad och glad Carro gick därifrån när det var klart! =)

Tisdagen var vi mest bara ute när jag kom hem från jobbet och onsdagen åkte barnen och älsklingen till Agge. Då var jag först hemma hos mamma o pappa och visade tatueringen, sedan var jag hos Johanna på Inredningsparty. Kom hem vid halv åtta och då satte jag mig och jobbade med mina ansvarsbarns portfolion. Pratade lite i telefon med Linda och sedan gick jag och la mig.

Igår var det skärtorsdag och då klädde vi ut oss och hade påskdisco på jobbet. Efter jobbet åkte jag till Laggartorp för att hämta hem min familj, hostade som ett as hela vägen i bilen och hem... när vi satt i bilen på vägen hem ringde pappa och bad om hjälp. Åkte hem och lämnade barnen och gubben och sedan åkte jag och hjälpte mamma & pappa. När det var klart tog jag en tur till Maxi för att inhandla frukost men jag handlade mer än så, jag fyllde upp skafferi, kyl och halva frysen. =) Skönt att ha det gjort!

Idag försöker jag bara ta det lungt, gör så ont när jag hostar och det känns inge vidare... blir så ledsen för vi hade tänkt vara på lotten men jag kan ändå inte göra något där nu när jag knappt kan resa mig utan att hosta. Men vi njuter utav vår ledighet tillsammans och vi har det bra förövrigt.

Här kommer en bild på min tatuering


tessan

jättefina =)

Sofie

Tatueringarna blev superfina!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress