Oh vilken härlig dag!!

Dagen idag är verkligen härlig. =) Bara älskar denna sol som visar sig framme, det har hunnits med en hel del idag. =) Först fick jag sovmorgon, vaknade då vid tio över åtta... hehheh inte en lång sovmorgon här inte! ;-) Vi åt frukost och sedan åkte vi till Hageby centrum, vi provade ut glasögon åt skrutten så nu är 2 par beställda. Och han fick välja helt och hållet själv så han kommer vara nöjd och han såg väldigt bra ut i dem. =)

Sedan köpte vi glass och satte oss nere vid strömmen och bara njöööööt. När vi hade ätit upp våra glassar åkte vi hem till Frida, där bjöds det på kaffe och en massa prat. =) Satte oss i bilen och frågade vad barnen ville göra och de ville åka till mormor  och morfar så det är klart de skulle få det. =) Väl där hade vi roliga samtal om både ditt o dattan... hehe Barnen lekte ute och vi satt i solen och pratade lääänge.

Väl hemma igen gjorde jag mat och sedan gick vi ut på gården för mera bus och lek. Stod och pratade med mammorna på gården och bara njöt, guuu vad jag älskar detta ställe! =) Efter två timmar så har nu barnen duschat och hört på saga, de ligger nu och försöker somna. För dem väntar en hel veckas påsklov, och för mig 4 dagars jobb sen lite ledigt! =)

Det enda som inte hann med denna helg var lotten, vi prioriterade att bara umgås och njuta av varandra. =)  Dessa dagar vill jag ha fler av!

Farmor

Ta vara på sådana dagar och vårda dom ömt i ditt minne

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress