Underbara helg
Helgen har varit helt fantastisk, älskar helger sen jag började jobba, man uppskattar dom mera på nått sätt! =) Fredagen gick jag hem efter jobbet, sedan tog vi bilen ut till lotten och väl där klippte jag ner buskar och grejade lite, älsklingen han bytte till sommardäck på bilen. Sedan åkte vi hemmåt och gjorde pizza och myste i soffan framför en film. =)

Lördagen gick vi upp halv nio, käkade frukost och sedan åkte till lotten. Där grävde vi bort en rabatt som vi inte ska ha kvar utan bygga till altanen. Sedan grejade jag lite vid rosdelen, lekte med barnen och hade det allmänt lungt och skönt. Åkte hem och bytte om sedan åkte vi till Linda & Claudio för att grilla, där blev det väldigt sent.. kom inte hem förrens kvart över tolv, men skoj hade vi!

Dagen idag spenderades för min del i sängen nästan hela förmiddagen. ;-) Sov som en stock fram till halv elva, kanske därför jag är så trött och seg hela dagen. Åkte ut till mamma & pappa, har inte varit där sen typ julas så det var fasiken på tiden. =) Älsklingen tvättade bilen och dammsög invändigt så nu är det skapligt ren o fin efter denna långa vinter.. måste dock köpa 4 nya sommardäck, men det får vi ta när vi har råd helt enkelt.  Vi fikade och sedan grillade älsklingen och mamma fixade klyftpotatis, god sås o sallad. =) Mums var det!! Längtar redan tills nästa gång vi kommer dit, hemma är alltid hemma på nått sätt. ;-)
Nu är vi hemma i stan och barnen har duschat, älsklingen är ute o cyklar, Kevin spelar och Alvin ser tråkiga Star Wars! Jag passar på att blogga lite. =)
Denna helg har varit helt underbar och det är sånna helger jag vill ha. =)



Vår lott. =) En massa fina blommor, men hos mamma & pappa fick jag se både vitsippor och blåsippor, skulle jag oxå vilja ha. =)

Detta ska bli väldigt gott, hehe längtar till sommaren!!

Såå fina!

Leker med mina barn

Jag tog den nästan...

En trött Alvin efter en härlig helg!

O en trött Kevin. =)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress