Gemensam semester!
Igår började älsklingens och min gemensamma semester, dock bara i 1 vecka sedan jobbar bägge igen. Men vi ska njuta för fullt denna vecka av varandra och ta dagen som den kommer. Igår vaknade vi vid tio tiden, åkte ner till Sockerbagaren för frukostbuffe men den var slut så vi köpte oss en varsin macka. Sedan hem igen och plockade iordning hemma och styrde lite. Åkte till stan och gick på Dinosaurieutställningen. Hade hört väldigt negativt om det, men vi alla i familjen tyckte det var kanonbra, dock lite litet bara! Men vi gick nog där i en 40 min eller nått, stod och läste på skyltarna för barnen och pratade om varanda liten grej de såg. =)

Vi gick en sväng på stan, där vi handlade en varsin godisskål till barnen och handlade även lite godis. Vet att det inte är helg men jag anser att är det semester så håller man inte inne på nått. ;-)

Åkte vidare hem till mamma och pappa där vi grillade, åkte oldsmobile och fikade hos Anna & Magnus. =)
Halv åtta drog vi oss hemmåt men vi stannade vid badplatsen så barnen kunde få bada lite och det gjorde dem. =) Halv nio drog vi oss hem och sedan hade vi mys med godis och bra på tvn. =)

Sånna här dagar vill jag ha varje dag denna vecka för jag älskar sånna här dagar.





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress