Måndag = min sista semesterdag
Japp nu var det snart slut på semestern.... men som sagt det ska bli skönt med rutiner igen!!
Har hunnit med rätt mycket nu redan, har bäddat rent i alla sängarna, disken är avklarad och hemmet ser ok ut. =)

Vi tog oss en promenad förut, kevin cyklade och Alvin gick med mig och älsklingen. Han har ett rätt högt tempo för att bara vara 4 år, så det vart en lång sträcka idag på 1 timme. =) När vi kom tillbaka packade älsklingen sin väska och sedan drog vi till Himpa direkt. Var lite folk och jag simmade 6 längder, sedan ville barnen vara med mig oxå och inte bara med sin pappa. =) Vi lekte och sedan drog vi oss hemmåt, in med första tvätten och älsklingen drog till jobbet.

Är nöjd över dagens motion, 1 timmes promenad och 6 längder simmning. Maten blir sisådär idag men meningen var ju att jag skulle börja imorrn. Känner redan nu att jag kommer ha lite träningsvärk... hehe. En bra dag med andra ord!

Sedan ska jag göra mat och fortsätta o tvätta, idag blir det potatis, köttbullar, brunsås och en massa grönsaker. Ikväll ska jag göra en smootie som är supergod! =)

När barnen har lagt sig så ska jag antingen slänga mig i soffan och bara vara eller så har jag lite jobb som ligger efter som jag skulle kunna fixa... får se vad det blir.
Susanne Arvidsson

Hejsan !

Du kommer att klara detta, du är ju super duktig. Vad är det för smoothie som du skall göra?

Själv så funderar jag stark att gå till skogen i dag och plocka blåbär ( om det finns några) och göra smoothie på det :)

Kram och hälsa alla

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress