Onsdag
Humöret är inte på topp, vill bara lägga mig i sängen och gråta... kan inte skriva här då jag anser att alla har inte rätt till vad det handlar om... men mina känslor är rejält ur balans just nu, känns allmänt hopplöst och jag tror att största boven är att jag har slutat med sockret och då mår jag inte så bra. Men jag ger mig inte, jag kör viktväktarna stenhårt och försöker hålla humöret uppe.

Jag vet innerst inne att det kommer bli bra, men det känns inte så nu.. vill bara få svar men vågar samtidigt inte ta upp frågan. Ni läsare kommer inte fatta mycket av mitt inlägg idag känner jag men som sagt när inte ens personen som har rätt att veta mina tankar så får ni oxå vänta.

Jobbar till nio ikväll och börjar halv sju imorrn, vill bara sova... känner mig utmattad och bara ledsen.

nej, orkar inte skriva mera nu....
Sofie

Kämpa på, jag vet att du klarar det!! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress