Skön helg med en massa bus
Japp det har vi, igår gick dagen i ett men roligt som fasiken hade vi. =) Älsklingen jobbar 12 timmars denna helg, sedan är han arbetslös.... men vi hoppas på det bästa. Jag och grabbarna fixade lite här hemma igår och sedan åkte vi till Busfabriken där Kevin skulle på kalas. Själv lekte jag och Alvin, Frida och Alexandra var oxå med. =) Jag såg inte så mycket av Alvin, han sprang hej vilt överallt!!  Försökte se vart han tog vägen men ibland var det omöjligt, då gick man och letade och letade och helt plötsligt stod han bakom mig! Busunge!! Kevin hade det jätteroligt på kalaset, han var genomsvett.. heheh tror att man har lekt rätt bra då. ;-)
Efter Busfabriken åkte vi och tankade och sedan åkte till Hanna & Rasmus på nästa kalas. Denna gång var det dags för Wincent att fylla 3 år. =) Kevin badade och lekte som bara den, medan Alvin var lite seg. Han började hosta på vägen ut till dem och sedan somnade han i bilen. Tillslut började han oxå att leka.
Vi åkte sedan för att titta på bilarna på kungsgatan. =) Hittade några fina som jag skulle kunna tänka mig, men är inne på en muskelbil än en glidarbil. Nackdelen är väll att jag inte skulle ha nått kort längre om jag skaffade mig en muskelbil. ;-) Vi stod och tittade tills det var slut sen åkte vi hem och sov, somnade rätt fort men har vaknat flera gånger inatt att både jag och Alvin har hostat.
Imorse hostade Alvin massor, vi skulle igentligen ha följt med ett par vänner till tropicariet men vi stannar hemma idag. Jag håller på och tvättar och tar det bara lungt. Har en frossar helg oxå, heheh imorrn börjas det med viktväktarna och denna gång ska det gå. Jag tänker mera på min kropp nu hur den ska hålla liksom... kan inte säga allt här men jag har en hel del tankar som jag inte vill dela med mig av just nu men att gå ner i vikt det ska jag bara, så ni får gärna peppa mig en massa!!
Jenny

Heja heja! Det komemr gå jättebra! Du klarar det!

Kram

svärmor

Vad roligt att se allt kul ni gjort den senaste tiden ( och tidigare också).

Viktminskning (avskyr ordet banta) är bra om du själv känner att du vill gå ner i vikt.Du ska inte göra det för andra. Vi får peppa varandra på varsitt håll. Igår tog jag min första promenad på 2½ månad. Kändes svettigt men skönt.40 minuter. Ska snart gå iväg igen blir väl ca 40 minuter idag med och på fredag ska jag iväg och simma. Måste också tänka på vad jag stoppar i mej.Hur mycket. Äter ju inget godis och dricker nästan aldrig läsk.

Stå på dej, fortsätt dina promenader och tänk på vad och hur mycket.

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress