10 dagar kvar till julafton...
Är det någon mera än mig som inte har någon julstämmning i år?? Jag älskar julen i vanliga fall nu vill jag bara slippa... Jag bakar, pyntar, dunkar julmusik men inte i helvete att jag får någon julstämmning. Ge mig snö!!! Jag är ingen dyrkare av snö men lite bara.. bara lite. Så att man kan få lite stämmning, åka pulka och snowracer med barnen när vi ska vara lediga och sen får det gärna försvinna igen. Igår var det lucia, med lite glitter i håret så blev det hela lite fint. Alla barnen på jobbet var såå fina! =) Tyvärr missade jag Alvins lucia då jag inte fick ledigt, men fick två bilder utav älsklingen på honom. =) Mammas fina tomte!!
Hur ska ni fira jul i år?? Vi kommer göra som vi alltid gör, julafton blir det hem till mamma och pappa för en massa god mat och bus med brosans barn. =) Juldagen blir det släktträff hos Agge och Conny. =)
Annandagen ska älsklingen jobba, så då får jag se vad jag och trollen hittar på. =)
Jag fick igenom min semester oxå efter mycket velande fram och tillbaka. Så dagen innan julafton är jag och trollen lediga och sedan 28-30 december oxå. Den 27 fick jag inte ledigt men har fixat så att barnen slipper dagis och frita den dagen. Sen kommer jag jobba första veckan i januari men sedan vara ledig igen den 9 januari då barnen har stängt på dagis.
Måste även berätta en rolig nyhet, eller för oss är den rolig! Vi ska flytta!! Vi har fått tag i en jättestor, mysig lägenhet där vi kommer trivas sååå bra!! Så första april blir det flytt. Vill verkligen hoppas att detta är sista gången som vi kommer flytta för fy faan så tråkigt det är när man flyttar. Sen är det roligt att komma till nya stället med fram tills dit...
Hoppas alla får en bra onsdag! Puss & kram från mig.
Alexandra

Vad roligt att ni ska flytta till en större lägenhet!! Blir det en fyra nu då? kram

Farmor

Va kul att ni ska flytta, men vilken osis, vi är inte hemma då :) men det går nog bra.

Jadå Alvin var en fin tomte och han sjöng alla sångerna. Här har vi julstämning. Pyntet uppe, bröd bakas och så slappar jag ibland. Vet dock inte riktigt vad det ska bli på julbordet i år ( förutom duk) kanske mycket fisk och sill. Det skulle väl vara gott? eller hur!!!!!!!!! :) :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress