Dan före dopparedagen..
Ledig idag och det var välbehövligt! Har jag vilat då?? Näee... men har inte gjort något med jobb att göra iallafall!! Har nämligen tvättat våra soffor, så nu är de rena och fina! Tvättat alla kläder, griljerat skinkan, städat av här hemma och gjort en ny sorts kladdkaka, det var med vit choklad och saffran.


Efter att jag blev klar här hemma åkte jag och barnen till jobbet för att hämta min medicin då jag tar mot laktosen. Åkte vidare och handlade lite till maten och sedan vidare hem. Då kom Johanna och barnen en sväng, vi åt på kladdkakan och pratade lite.


Nu sitter jag i soffan för första gången idag och det känns riktigt bra, är helt slut!! Imorrn bär det av till mamma och pappa. =) =)

Ikväll ska vi äta lite tacos och sen blir det att se någon bra film. =)


Goooo saffranskladdkaka

Denna fina blomma fick jag igår på jobbet. =)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress