Julen är över..
Har hänt så sjukt mycket dessa dagar eller nä där ljög jag!! Har nämligen inte haft ork att blogga!! ;-) Heheh


Annandagen åkte jag och grabbarna till Tropicariet, det har liksom blivit vår grej när vi är lediga tillsammans! =) Var sjukt roligt ett tag sen började tjatet om att de ville köpa nått.. varför kan aldrig barn vara nöjda för?! Har fårr höra att mina är sånna för att de är vana att få saker, i helvete heller!! Det är inte ofta jag handlar åt grabbarna!! Blir trött på att de aldrig uppskattar någonting.


De hade fått pengar utav tomten så de handlade en varsin grej för sin peng. =)
Vi åkte vidare till Donken där barnen inte åt sådär jättemycket.. men lite pillade de i sig!
När älsklingen hade jobbat klart åkte vi och lämnade barnen tillsammans hos Agge & Conny. Jag och älsklingen åkte sedan till Spicy Hot och handlade lite mat. =) Hade en riktig myskväll!! =)



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress