Torsdag och ledig
Jobbade endast i tisdags och då var barnen hos farmor och farfar. =) Hade det dött på jobbet och dagen segade sig fram.. men nu är jag ledig några dagar och det känns skönt förutom att barnen har varit på ett förjävligt humör!!
vet inte om jag får skit nu av er som läser men detta är min blogg.. Mina barn har varit rejält jobbiga och trotsar hela hela tiden!! Igår var det Kevin, han var fruktansvärd och sedan idag har det varit mera Alvin som inte har lyssnat. Men Kevin är inne i en rejäl period, tror han står i någon utvecklingsfas som han inte vet riktigt själv hur han ska vara... han blev helt hysterisk idag och det känns inge vidare för mig som mamma att bara stå där och se hur ont det gör i honom när han trotsar mig.
Nog om det nu.. igår träffade vi Anna och Tove på Maxi, vi gick runt i affärerna. Jag handlade strumpor till barnen och ett linne till mig. Har fått dille på att ha linnen under allt jag har på mig!! Sedan åt vi lite och åkte sedan vidare till Lager 157, tycker verkligen om den butiken men handlade inget! Sa sedan hej då till Anna och Tove och åkte vidare till city gross för att handla lite mat, det ekade rejält i vårt kylskåp!
På kvällen tvättade vi och Lena var här en sväng! Hon och jag drog ner till stan en snabbis, handlade lite ur min fina Marilyn kollektion. De reade ut alla sakerna så frågan är om de kommer lägga ner den serien!! Vill ha te muggarna och vasen, annars har jag allt nu.
Dagen idag har varit lungt, log och drog mig i sängen läänge! Älskar dessa dagar då man inte har några direkta måsten!! Åt frukost vid elva!! Sedan åkte vi vidare till bageriet och handlade fika och sedan vidare ut till Anna & Tove. Vi fikade, pratade och gick en promenad genom skogen. Där hittade vi en kantarell och lingon!! Vad är detta liksom.. är det i slutet av december eller vad är det??
Väl hemma fixade jag mat, diskade och vek lite tvätt. Nu har barnen precis gått och lagt sig och jag sitter här och grunnar över hur fasiken jag ska kunna blogga genom mobilen!! Vill inte funka ju!! Det fungerar när jag går genom nätet på mobilen men inte genom appen, och hur fasiken lägger man upp kort genom mobilen till bloggen? Hjälp tack!
Alexandra

Du skickar till blogg.se nummer med sms.men måste alltid ha ditt blogg id det första du skriver.blogg id finns på din översikt i bloggen på väster sida.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress