Vår julafton!
Nu är det julaftonskväll, barnen leker med sina saker och jag laddar upp kort i datorn och sitter och njuter av en lyckad dag. =) Finns det någon mera lycka än att se sina barn glada?! <3
Tjugo i sju smög trollen in till oss och kröp upp i sängen och frågade när de fick öppna paketen, vi försökte in i det längsta att ligga kvar men sen var det dags att gå upp. I bara pyjamasen satte vi oss framför granen och i år fick Kevin dela ut alla julklapparna, han kan ju läsa så det var inga problem.
Sedan slet de upp sina paket och efter det blev det frukost och sen göra oss iordning.
Åkte till mamma och pappa och där var även brosan och Lisa. Vi pratade, myste med Wilma,  åt julmat, såg Kalle och sen kom självaste tomten!! Efter att vi hade fikat var det bara att dra sig hemmåt, började ju frysa på på vägarna oxå så då var det lika bra att åka hemmåt. Barnen tackar och bockar för alla fina paket! =) <3
Nu har jag tänt alla ljusen här hemma och myser bara i soffan. =)
Har två hm... spelnördar tror jag att jag kan kalla dem.. men vad glada de är!
Kanske ska berätta vad trollen fick oxå!
Kevin: lego, legospel,film med smurfar, två spel till sin ds nämligen smurfarna & Harry Potter, trollerilådor, radiostyrd bil
Alvin: lego, väst, randig tröja, star wars pussel, väska till ds, en ds, radiostyrd bil,
Jag fick en morgonrock som jag inte kunde ha, lämnade tillbaka den på en gång, en stoor Marilyn Moonroe skål (har ju en liten sen innan), lykta, ungsformar, en flaska vin.
Älsklingen fick presentkort, cola saker och verktyg. =)
Svårt att ta kort på den, men den är sååå fin!!
Hoppas alla har haft en lika bra julafton som vi har! <3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress