Älskling
Eftersom jag har fått komentarer från min älskling här så skriver jag ett mera inlägg som är riktat till dig. =) Saknade en enorm efter dig, det är sjukt hur mycket jag saknar dig men är så glad att du fick åka iväg!

Hoppas du har det jätteroligt och inte tänker allt för mycket på hur vi har det, vi har det bra.. Kevin hostar och är medtagen men klarar av skolan ändå, vilket är skönt!

Hoppas kvällen igår blev lyckad då ni firade 30 åringen. =) Hoppas du handlar en massa fint både till dig själv och till barnen, försök få till den där tatueringen som du vill ha så blir jag glad för din skull. =)

På söndag kommer jag äntligen få krama, pussa och sniffa in din doft. Heheh jag är jätteglad över att du ringde hem idag och pratade med våra söner, bara synd att jag inte fick höra din röst, tror saknaden som jag har är lika stor hos dig med.

Men som jag skrev, försök ha roligt, tänk inte för mycket på oss och njut av att få vara med din bror! Älskar dig massor. Puss & Kram från din fru och söner. =)



Robban

Hej sötnos håller på att packa. Snart är jag hemma igen. Saknar er. Puss

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress