Grattis Alvin 4 år!!
Började dagen med att klockan ringde 05,30.. jag o Kevin gick upp gjorde iordning fika och tog fram paketen. Sedan sjöng vi för Alvin och han fick öppna sina paket, försökte pilla i oss lite tårta men det var ingen höjdare så tidigt på morgonen!

Alvin blev superglad över sina paket och medans jag gjorde iordning mig så såg barnen på film, kvart i sju gick vi till skola/förskolan och på förskolan hade de haft kalas för min lilla plutt, han hade fått en bok och ballong. =)

Jag förklarade läget för personalen på Kevins skolan på morgonen (om hans hosta) men vid halv tre ringde skolan.. då drog jag samma information igen och när jag hämtade Kevin så förstod de. Så skönt att de förstår! =)

Hem, lagade pannkakor och sedan sattes det på film och tog fram hjärtan som vi smaskade på! La nöjda barn vid sju, fem över sju sov de och Kevin har inte hostat något! Så förhoppningsvis får han en bra natt. =)

Imorrn blir det möte med jobbet, snälla mamma tar barnen och det tackar jag för! Något tråkigt är att pappan i hemmet inte har ringt och sagt grattis till sin son... han har liksom frågat efter pappa och jag anser att när han fyller år så borde man ringa oavsett om det är skitlångt ifrån... jaja, bara jag som är larvig! Har nu en 4 åring hemma och han är nöjd över sin dag! Mamma älskar dig.












En massa bilder från både helgen och idag, mest bilder på Alvin men det är ju hans dag. =) Men var tvungen att lägga in en bild på finaste Kevin oxå!
Robban

Grattis på födelsedagen min lilla plutt.

Älskar er allihop

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress