Heeelg!!

Lördagen rullar på i väldans fart! Igår kväll somnade jag o Alvin redan klockan åtta i soffan o sov till tio... sen såg jag och älsklingen Duke of Hazzard. =) Somnade sedan om utan problem o vaknade halv åtta imorse av att Alvin ramlar ur vår säng... inte tillräckligt stor säng för honom eller??

Åt en härlig helgfrukost och sedan har vi bytt gardiner i barnens rum. =) Jag och Kevin har varit iväg, har nog fasiken varit i varenda butik! Men nu har han köpt 3 saker till sin lillebror! Han köpte två sett med pippi figurer till hoppetossa båten som han fick i julas, sen köpte han en krokodil som man ska trycka ner tänderna på utan att den ska stänga gapet. hehe kan bli riktigt skoj! =) Sedan handlade vi lite så vi kan baka imorgon, Alvins kalas är ju om exakt 1 vecka så det ska bli himla trevligt! =) På vägen hem handlade vi med oss pizza från Pizza Hut och sedan hämtade vi ut Me & I kläderna. Barnen älskar sina nya kläder, o det känns sååå skönt då bägge två börjar bli kräsna när det gäller det jag köper!!


Försöka ta kort på mina barn är inte lätt!! Denna röda jacka köpte jag till Alvin i storlek 110/116 men den var jättestor åt honom o det är tur att storebror är liten för han kunde ta den o det blev ju riktigt bra!! =)


Tröja & Mössa till Alvin, han blev superglad!

Cool tröja till Kevin, som han vägrar ta av sig! ;-)

En så fin bild på min stora pojke, tyckte färgerna i denna tröja gör sig fin på honom. =)

Svärmor

Nice

Sofie

Vilka snygga kläder till grabbarna!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress