Onsdag och fortfarande vabb...

Är nu hemma fortfarande med lillefisen, han fick nått riktigt jobbig skit rent ut sagt. Men det börjar vända nu, igår hade han 38,1 som mest och idag är han än så länge feberfri.
Själv håller jag på att gå ihjäl, har storstädat, storstädat, storstädat o bakat!! Sååå trött på att vara hemma och trött på alla sjukdommar.  Men igår när älsklingen kom hem så tog jag med mig Kevin och åkte till Anna en sväng, sååå skönt att komma ut och göra något annat! Vi fikade, snackade en massa skit o vi var även kvar där på mat.

Kom inte hem förrens åtta och då gick Kevin och la sig på en gång. Det märktes imorse att Kevin hade varit uppe sent igår, sånt humör den ungen har! ;-)
Men jag hoppas han får en bra dag ändå, de skulle till brandstationen med skolan och sen skulle han följa med en kompis hem.. eller inte hem men till hockeyrinken för att åka skridskor. Min son hatar att åka skridskor men det är bra att han får öva. ;-)

 Blir en lugn dag hemma för att försöka pigga på Alvin, vill att febern inte ska komma tillbaka så jag kan jobba imorrn.. lillen börjar även bli rejält rastlös och tjatar om förskolan hela tiden så jag hoppas att han kan gå imorgon.
Fick även mina poäng för uppsatsen inatt, så idag har jag beställt ett intyg eller inte ett intyg utan ett bevis att jag har gått där, sedan ska jag skicka in det och ett personbevis så jag får mitt examensbevis. Vill ha på papper att jag är förskollärare och högre lön!!
Idag får ni en bild på min stora pojke, älskar mina barn mest av allt!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress