Examenstillställning

I fredags efter jobbet hämtade jag Alvin och utanför förskolan stod mamma och vi fick skjuts till Kevin där vi hämtade honom. Hem hit och jag gjorde mig iordning, fixade lite inför kvällen medan mamma och pappa höll mig sällskap. =) Fick en såån coool orkide av dom!
Vi åt smörgårstårta som var formade som hjärtan och smakade jättebra.
Vid halv fem dröste gästerna in, de som kom var: mamma, pappa, Lena, Gisela, Patrik, Elias, Cissi, micke, Putte, Lisa, Arvid, Wilma, Linda, Claudio, Angie, Jiovanni, Jonathan, Joshua och Agge. =)
Jag fick en himla massa fina blommor, behövde verkligen nya blommor i hemmet så det var perfekt! Vi hade det väldigt trevligt och det kändes skönt att få fira av skolan lite även om jag inte vet om jag har fått mitt g än. Men en sak är säker och det är att jag aldrig någonsin behöver sätta mig i skolans lokaler igen!! =) Tack för en underbar kväll. =)

Min Orkide som jag fick av mina föräldrar. =)

Älskar tulpaner! Tack Johanna & Marcus

Grön växt som jag fick av Lena o hennes barn

En blommgrupp som jag fick av Agge.

En till fin orkide som jag fick av Cissi & Micke

Superfina smörgåstårtor som smakade riktigt bra!! =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress