Ledig dag

Har nu jobbat tre dagar och det går kanonbra. =) Idag var det röd dag och det innebar att jag var ledig, det tackar man ju inte nej till!! fick sovmorgon till nio, sen myste vi alla i sängen.. frukost och sedan lite plugg. Frida kom på besök och vi bakade muffins, när hon hade åkt hem satte jag mig vid datorn igen och började plugga.. Kevin och Robban lagade maten, han är så duktig på det och det smakar så bra! =) Fick en tid för framläggningen och det var den 18 januari, snaaart är det nära!! Fick en förfrågan om jag ska fira det... ja det har jag tänkt men jag vet inte hur. Vem ska jag bjuda, vad ska jag bjuda på, ska det vara fika eller fest?? Snälla ni som läser min blogg kom med komentarer hur ska jag göra, hur skulle ni göra!! Vill ju ha det rätt snart i så fall känner jag... så kom med förslag.Nej, nu skriker sängen på mig. =)


tessan

Klart du ska fira det, som en andra student ju =)

Anonym

Kalas, fest eller vad du vill kalla det. Klart du ska firas! Att klara av skola, hem, barn och extrajobb är helt klart värt att firas.(Även om Robban har hjälpt till med en del hem och barn alltså)

Svärmor

Klart att du ska fira att du äntligen är klar. Det bästa sättet att fira på är att alla som kommer och firar dej tar med sej nåt att äta. Det är ju du som ska njuta av stunden och inte passa upp på andra som kommer.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress