VABB
Har nu vabbat för fösta gången! När jag gick i skolan så fick jag inte vabba men nu när jag jobbar så får jag det. hehe Tyvärr så är det aldrig roligt att vabba, denna gång var det ju lilla Alvin så blev så lös i magen i söndags natt sen dess har han mått bra men det går ju en massa magsjukor så han har fått stanna hemma i 48 timmar ifall det var magsjuka han hade. Men imorrn blir det vardag igen! =) Idag har jag gjort en att göra lista och den är snart klar! den såg ut såhär, det som är överstruket är redan gjort.  Råkade ta tvättstugan för en person, jag såg helt fel på dag men jag fick 2 maskiner tvättade så imorrn kväll fortsätter vi o tvättar upp resten!

* Bädda
* Diska
* Fixa lunch
*Damsuga
*Tvätta golv
*Göra rent badrummet
* Vattna blommor
* Göra lasange

Ja som ni ser så har jag hunnit med en massa idag, skulle väll vilja göra nått mera men kommer inte på vad... barnen ligger o ser på tv/spelar nitendo. Båda barnen vill komma tillbaka till vardagen igen, de tycker att det är roligt att vara hemma ett tag men sen får det vara bra. =)


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress