En bra torsdag
Som ni märker så bloggar jag jämt om dagen innan och det gäller även idag oxå. Gårdagen hade vi det väldigt bra, jag tvättade, bäddade rent i vår säng och så åkte jag och ungarna till blommsteraffären. Där gick vi lääänge och funderade på vad vi skulle ha för blommor till balkongen. Handlade tillslut så jag fick blommor i blomlådan och i en stor kruka. Handlade även en ny "gubbe" jag älskar mina gubbar jag har som man sätter en blomma i huvudet på. Så nu har jag tre stycken och alla har blommor.

När jag var färdig och vi hade ätit lite lunch så kom älsklingen hem från jobbet. Vi åkte till mammsen för att fira henne på hennes dag! Hade köpt en stor lyckta så jag hoppas att hon blev nöjd. =) Vi fikade och pratade en massa sedan åkte vi hemmåt. Styrde bilen till stan och hamnade på Maxi.

På Maxi handlade vi bröd, nya badlakan och mat till kvällen. Barnen fick även ett varsitt lego, var nämligen halva reapriset! Väl hemma igen åt vi potatissallad, grillad kyckling och rostbiff och efter maten byggde barnen med lego och lekte. =)

När ungarna hade gått och lagt sig så åkte jag till Maxi igen för att kolla in lite mera vad de hade kvar. Handlade då 3 olika sorters lego till barnen. 2 stycken från atlantis och ett legospel. Jag fick ge 650 kr för allting så jag tjänade en rejäl hacka på det! Skulle fått ge ca 1700 kr i normalpris. Så nu är de 3 första julklapparna inköpta. =)

Har haft en bra dag i vanlig ordning och jag ser fram emot dagens äventyr! =)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress