Fredag!!
Min lilla plutt mår bra igen.. vet inte vad det är som han får... feber några timmar för att sedan försvinna. Kommer det en gång till så kommer vi ringa vårdcentralen iallafall o se vad de säger. Sitter på jobbet just nu och har lite rast, jobbar till halv fem idag och sedan är det helg! =)

Efter jobbet idag ska jag åka och hämta mina älsklingar och sedan åka till Magnus & Anna för lite grillning och prata strunt. ;-) Helgen är fullspäckad och det ska väll bli roligt tror jag, eller jag hoppas det iallafall.
Vi ska nämligen ner till småland, fira en av älsklingens släktingar och sedan åka till High Chaparall. =)
Kommer bli en rolig helg detta. =)
Kram kram från mig.
Camilla

tja tja!

fick ni några roliga kort ifån mammagalan?

Susanne Arvidsson

Ursh då, lille plutten får ta och krya på sig. Hoppas att ni får en super roligt helg och att ni har bättre väder hos er än vad vi har här i Rejmyre. Kram

Alexandra

Vi ska också till high chaparall i sommar:-) när solen har kommit tillbaka :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress