En varm torsdagsmorgon...
Klockan ringde kvart i sex, snozzade några gånger och klev upp kvart över sex. Hade då en lite ledsen kille som vankade av och an hela tiden, tog en liten temp på honom för att se om han är sjuk. Mycket riktigt så är han sjuk, han har nästan 40 grader i feber! Tycker rejält synd om honom då jag vet själv hur det är att ha feber i denna stekheta värme. Men älsklingen blir hemma torsdag och fredag med honom så det är ju skönt att vi kunde lösa det.

Själv ska jag snart bege mig till jobbet, det är redan 20 grader i skuggan och jag anser att man bör inte jobba i denna värme helt enkelt, men det är ju inte bara jag som tycker så. ;-) Jag jobbar till fem ikväll och sedan ska jag vara på ett kvällsmöte till sju... kul kul i denna värme. Asså jag klagar inte på värmen, den får gärna hålla i sig och speciellt när jag får semester! =)

Angående bloggar, jag tycker att man ska få skriva vad man vill osv men på ett snyggt sätt liksom. Jag har sååå mycket som jag igentligen vill vräka ur mig men vet att då kommer personer att bli sårade, då är det kanske bättre att knipa liksom.

På rasten idag ska jag åka till Alvins förskola och tömma hans låda och sedan köpa frimärken så vi kan posta inbjudningarna till Kevins kalas. =) Tror att han kommer bli supernöjd över sitt kalas i år, han har fått välja allt själv! sedan kommer vi ha ett firande av honom samma dag som han fyller för familj och släkt. =)
Nej, nu måste jag rusa!
Johanna

Låter som du har kommit på kant med nån!? :( Jag tror det bästa är att ta vad det än är med personen det rör! Förhoppningsvis får ni båda rensa å gå vidare! Ingen blir nog glad av att läsa tråkigsaker eller höra på omvägar....



Hoppas du får ur dig allt!

Kram

Jenny

Hej!

Hoppas allt är bra med er!

Gud va tråkigt att folk inte har nåt vetttigare att göra än att bry sig om vad andra gör...

Hoppas ni får en fin sommar!

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress