Förskolefest!
Har precis lagt två trötta barn för att sova, de börjar komma in i de nya rutinerna med långa dagar på förskolan/frita och frukost där varje dag. Idag hämtade jag Alvin efter jobbet och på vägen till hans förskola ringde mobilen, Kevin ville följa med en kompis hem och självklart fick han det! =) Kom hem och städade av lite, när jag höll på att dammsuga somnade Alvin gott i soffan.

Väckte honom halv fem och sedan åkte vi och hämtade Kevin, vidare till Alvins förskola för sommarfest. Vädret var perfekt, vi lekte lekar, älsklingen var grillmästaren och skötte grillarna medan vi andra lekte. Sedan åt vi grillad korv och barnen de lekte som bara den. =) Åskan började mullra och vid halv sju åkte vi hemmåt.. när vi kom hem så kom samtidigt regnet, perfekt tajming liksom! Duschade barnen och nu sover de, själv ska jag lägga mig tillrätta i soffan och se Brothers and sisters ett tag innan det blir sängen för mig med! En bra måndag med andra ord med en kväll ihop med familjen.



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress