Lite sen sist och vad som komma skall..
Vi har på den senaste tiden haft det väldigt bra och därför blir inte bloggen direkt prio 1 just då. Men älsklingen har varit ledig väldigt mycket på sista tiden och då har ju självklart Alvin oxå haft det ledigt, och Kevin gått till lunch bara. Under deras dagar som de har varit lediga så har de lekt mycket ute. Här kommer lite bilder från en dag i mitten av maj.
     

Nu har älsklingen tagit sin examen, Grattis än en gång och nu väntar en sommar med jobb på Fiskeby. Förhoppningsvis har han jobb efter sommaren oxå. Ska bli skönt att båda har jobb, vi vill komma ett steg längre i våra liv.. känns som mycket stoppar oss på vägen men det är mycket som underlättar om båda har jobb. Men eftersom älsklingen ska jobba hela långa sommaren så är jag glad att han har gjort så mycket med barnen när han har kunnat. =)

Vi har varit mycket på lotten med, vi mest är bara därute och vattnar just nu men det är för att vi har satt allt vi vill ha för i år och så fixar vi o grejar en massa med en hel del andra saker som man tar lite i taget liksom.
   

Förra helgen var vi ute hos mamma och pappa en sväng, älsklingen hjälpte pappa med en del saker och jag myste massor med brorsbarnen. =) Träffar inte min bror så ofta men när de är hos mamma då passar vi på att ses. =) Den natten skulle barnen och älsklingen sova i tält, jag vägrade att försöka klämma ihop oss alla i ett 2 manna tält så jag sov inne. Efter mycket tjat och prat så somnade de och sov så gott. =) Vi badade även den kvällen, var varmt o skönt i luften men i vattnet var det inte lika skönt. Men nu är första doppet gjort! Pappa och älsklingen badade inte...
Såg en liten fågel oxå som inte var rädd att vi kom nära. =)
    

Vi går genom skogen när vi ska till våran lott (de gånger som vi inte tar bilen) och sist vi gick där hittade barnen en koja, barnen fortsatte att jobba på den och hade det väldigt roligt. =)

  

Jag har varit på ett inredningsparty hos en kollega, jag fastnade för två saker så de har jag köpt. Fick hem varorna i torsdags och är helnöjd! =) Den som jag är mest nöjd över är denna skönhet:

Jag ska ha ett party i oktober så är någon intresserad av att komma så lämna en komentar. =)

Igår var jag på en superbra föreläsningsdag! Det handlade om barns språkutveckling och hur vi i förskolan ska kunna uppmärksamma och jobba med språket. Det var en supertrevlig dag och jag ångrar inte att jag fick gå! =)
När jag kom hem åkte vi till affären, där inhandlades smörgåstårta och vi firade hemma att min älskling är klar i skolan. =)

Idag ska barnen på kalas mellan 13-15 sen ska vi ut till mamma och pappa. där ska vi grilla och bara ha det skoj. =) Jag önskar alla mina läsare en trevlig helg!
Farmor

och inget har vi hört om partaj för Robban och hans skoavslutning :( :(

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress