Skolavslutning, klippning och helg

Det är vad som har hänt oss på sistånde. =) I torsdags kvart över nio tågade alla skolklasser upp på kullen och sjöng väldigt fint, det var en skön känsla att min förstfödde son har nu klarat av förskoleklassen och tar det stora steget till skolan i höst. =) <3 
Efter avslutningen gick jag och Kevin till fiket och tog oss en fika, sedan gick vi tillbaka till skolan och där åt alla barn jordgubbar och glass som även Kevin fick. Själv cyklade jag tillbaka till jobbet och jobbade till fyra. Det känns lite tråkigt att mina barn inte får dessa 10 veckor sommarlov som de alltid har men det är bara att gilla läget då man har ett jobb helt enkelt.

Fredagen började med att jag lämnade barnen  i spöregnet och sedan åkte till jobbet, där firade vi av ett barn som slutade på förskolan.. kändes lite sorgligt! Men jag hade en bra dag på jobbet och efter jobbet hämtade jag barnen igen och åkte för att klippa mig. Jag klippte inte en stor bit men det känns skillnad och syns skillnad oxå. =)
Fredagskvällen spenderades hemma hos Linda och Claudio, kom hem vid halv ett. Sov som en stock till kvart i elva idag och var helt förstörd i kroppen... men efter en dusch och frukost mådde jag bra igen. Vi spenderade några timmar på lotten och sedan åkte vi hem och började tvätta. Har inte gjort så mycket mera idag och det har varit skönt. =) Just nu ser barnen på film och Kevin har en kompis här, så det är lungt och skönt.

Har några bilder att bjuda på från Kevins skolavslutning.


Kevin & kompisen Liam

farmor

Han har helt plötsligt blivit stor. Ha en skön sommar. Hoppas att vi ses nån gång

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress