Helt mörbultad....
Heheheh igår morse tänkte jag att faan detta ska bli skoj och det är ju inte så farligt, igår kväll förstod jag varför jag inte vill göra det. Hahahha jag menar flytta!! Klockan nio var vi hos Linda & Claudio som flyttade från stan ut på landet till ett jättecharmigt hus. =) Efter 2 vändor med lastbilen så var vi framme, och alla var totalt slut!! Men Robban fixade lite grillat och så åt vi, barnen åt först o sen fick de mys och såg på film som snälla Jonte hade fixat ordning. =) Då kunde vi vuxna äta, sedan började vi att hjälpa till att montera ihop möbler, packa in i köksskåp osv.

Imorse vaknade vi vid sju, jag följde med Linda ut och där satt hon och jag & bara njöt av tystnaden!! Sedan gick några på promenad, jag fortsatte att packa upp grejer och mellan varven gick vi ut, satte oss och drack kaffe och lyssnade på tystnaden. =) Klockan tolv åkte vi till stan, där handlade vi. Nu tvättar min älskling och jag föröker komma på vad fasiken vi ska ha till middag.. kommer inte på ett dugg.

Jag vill verkligen bo i hus, fanns många fina hus på samma gård som Linda & Claudio bor så jag hoppas någon flyttar snart så vi kan flytta ut på landet. Skulle låta barnen gå kvar i stan tror jag eftersom vi ändå ska in till jobbe.. hehehe drömma kan man få göra!! Har en gubbe utan körkort, så det måste fixas först.....

Blev inte många bilder igår, så ni får en bild på Claudios lastbil. Heheh från vånga fick alla barn (inte Alvin & Angie) åka med i lastbilen, det gillades starkt!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress