Länge sen sist...
Jag har kommit på att jag endast bloggar på helgerna om jag nu bloggar.. kan bero på att jag helt enkelt inte orkar med allt just nu. Det är mycket runt om mig nu, jag jobbar heltid och det tar en jäkla massa tid! Sedan har jag en familj som jag vill spendera mer tid med, medans alla vänner o övrig familj man ska hinna med... orkar inte. Denna helg hade vi inte bokat in någonting men ändå blev det fullt upp, men denna gång känndes det skönt då vi inte hade bokat i förväg. =)

I fredags stängde jag, var inte hemma förrens halv sju.. vi åt lite mat och myste framför en Star Wars film. Japp ni läste rätt, jag hatar verkligen star wars men vad gör man inte åt 3 galna star wars fans?? =) Igår åkte vi och handlade lite skor, mat och färg. Sedan åkte vi hem till Agge & Conny, vi handlade med oss pizza som lunch och så fikade vi. =) Var himla skojigt att ses och bara njuta av lugnet. =) Kom hem vid fem, då gjorde jag en kladdkaka och så ringde Frida. Så det slutade med att jag var hemma och drack lite vin igår kväll hos henne. =)

Dagen idag fortsatte vi att handla, denna gång blev det stövlar till barnen och mig! =) Sedan åkte vi ut till Linda och Claudio, där fick vi mat och så fikade vi på den goda kladdkakan jag hade gjort igår. =) Den var himla god men jäkligt mastig, det var med After eight glacyr över. ;-)

Nu är vi hemma igen, barnen har badat och sitter nu och tittar på Star Wars, skönt att bara ta det lungt. Jag har så stora drömmar som jag vill ska gå i uppfyllelse... dock tror jag ju inte det... en dröm är bland annat att ha ett hus eller ett torp mitt ute i ingenstans där man kan bo från april till oktober typ (om det inte är ett hus för då bor man ju där hela tiden), allt för att känna lugnet som jag känner när man kommer ut på landet. Andra drömmar jag har är något jag håller för mig själv... vill inte skriva ut mina drömmar här då jag inte vet riktigt vilka som läser.

Jag och barnen gav älsklingen en sån bra födelsedagspresent i fredags, han fick nämligen en ny cykel! Som han har tjatat och nu kunde vi ge den. =) Vi kommer troligtvis fira honom på lördag klockan halv ett, så alla ni som läser ge en komentar om ni vill komma... så jag vet med hur mycket jag ska fixa. =) Kram så länge!


Bilden är tagen av google
Farmor

Conny jobbar natt, men vi kanske kommer, 1 eller båda. Vi får se.

Lena

Hej jag kommer gärna vet inte hur många som följer med men kan återkomma om det. Önskelista? Kram

Mamma

Hej ja vi kommer väl som vanligt.kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress