Onsdag
Så skönt att halva veckan redan har gått!! Är så trött så jag vet inte vilket ben jag ska stå på känns det som!
I måndags slutade jag tidigt, då hämtade jag upp alla mina älsklingar och sedan åkte vi hemmåt för att laga lite mat och äta. Alvin ringde till Linda och frågade om han fick leka med Angie, heheh sötnöten! Han vaknade i måndags morse, o direkt kom han till mig och sa: Mamma, idag ska jag ringa Angie för vi ska leka! =) Och sedan hade han sagt det både på förskolan och när vi kom hem, så han fick ringa och till han stora lycka fick vi komma!! =)

Jag & Linda tog oss en kaffe och satte oss ute och njöt utav tystnaden medan barnen lekte, sedan när vi åkte hemmåt var jag tvungen att stanna flera gånger för det var ju inte lite djur på vägen eller runt vägen!! Hehehe rena djurparken ju. ;-)

Igår jobbade jag halv åtta till fyra, sedan mötte jag upp älsklingen och Alvin, vi gick och hämtade Kevin och sedan gick hemmåt. Hemma en stund för att sedan gå tillbaka till jobbet igen.. kvällsmöte 18-20.
Såg Deprete när jag kom hem och sedan sängen!!

Imorse snozade jag på klockan 1 gång, brukar annars lika halvvaken och fundera på om jag orkar gå upp men inte idag, somnade som en klubbad säl! Vaknade efter en stund av klockan... nej, nu jobb till halv fem, sedan hem o slänga mig i soffan för jag är så trött!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress