Siste mars
Jahopp idag ska man lägga om till sommardäck sägs det... eh, nää inte jag jag vågar inte det då det snöar var och varannan dag! Jag väntar en vecka till så får man se.
Vi har det bara bra, jag är fortfarande supertrött men så blir det när veckan inte bara innebär jobb utan även träffa vänner. ;-) Tror även att jag ev har en förskylning på g, vet inte men det känns som det på morgonen iallafall. Barnen är det bra med, de är friska och pigga!

 Igår var Kevin hos Liam och lekte lite, sedan hämtade vi honom runt halv fem och åkte ut till Linda, så igår fick Kevin leka med 2 kompisar. hehe vilken lycka!! Vi åkte till Linda för att hjälpa henne med diverse saker och det känns skönt att kunna hjälpa till... eller inte jag utan Robban. Hehe ;-)
Kom hem kvart i nio, barnen i säng och jag & älsklingen  slängde oss i soffan och tittade på Greys. =) Sedan blev det sängen för min del, visste knappt inte vad jag hette. Hahaa

Imorrn är det fredag och då ska vi ha en massa fredagsmys, tänkte även dra till lottisen om det är uppehåll och se vad som  har hänt sen sist. =) Lördagen närmar sig med stormsteg och jag bara längtar efter helgen! Visst det är 3 kalas i helgen men jag känner mig inte stressad över det, jag tycker det ska bli superskoj!! Först blir det att fira min älskling, sedan ska vi fira Angie som fyller 3 år, förhoppningsvis stannar vi där över natten och på söndag ska Kevin på kalas på Busfabriken. =) =) Blir en toppenhelg!!

Angående komentarerna jag fått: Vi har nu på schema att vi måste jobba till halv sju då vi stänger.. jag har en massa saker att göra så mig gör det inge att det är så, det är bara tråkigt när vår chef ska bli sur och bestämma att si o så ska vi ha det utan fråga sin personal först. Vi vågar knappt fråga någonting längre och det känns inge bra. Det jag tycker är tråkigt är de fredagar som man stänger, sitta till halv sju en fredag är inte så upphetsande! Inte heller om barnet nu går hem kvart över fem... men men, bara gilla läget. Jag tycker att det hade varit bättre att vi jobbar till sex men att de dagar man ska vara kvar till halv sju för att det finns barn då är man det och skriver upp övertid/komp.

Nej, måste dra till jobbet. Ha en bra dag alla mina vänner!!


(Bilden är tagen från google)
Alexandra

Trevlig helg! Här ska det röjjas i trädgården och grilla till helgen:-)

Farmor

För fram dit förslag om stängning till chefen. Hon kanske inte har något emot det, eller varför inte till nån som är över din chef om hon inte vill lyssna. Ses på lördag.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress