Söndag
Igår var vi och firade Arvid, det är min brors son som fyllde 3 år. =) I vår familj behövs aldrig någon inbjudan utan man tar kontakt själv om man vill fira någon, så det gjorde jag och vi var välkommna att komma att fira hans dag, så det gjorde vi! =) Efter två timmars bilfärd var vi framme, där bjöds det på fika och glada barn. =) Både Arvid och Wilma hade vuxit massor och bägge var glada nästan hela tiden. Barnen lekte bra tillsammans och jag fick mysa en hel del med både Wilma och Arvid. Tror han hade en jättebra 3 års dag!! =) Ska se till att åka till min bror oftare hade inte varit där sen i höstas och det är fy skäms rent ut sagt! Han betyder så mycket för mig men det är vanligt att man går in i vardagslunken liksom o då springer veckorna iväg!

Väl hemma i stan igen åkte vi förbi Mac Donalds eftersom klockan redan var kvart över sex på kvällen, beställde mat och åkte vidare hem. =) Bägge barnen fick mac nuggets denna gång och det gillade de bättre än när de ska äta hamburgare. (har en Alvin som tycker hamburgare inte är något vidare) Så då vet vi att det blir nuggets här näst när vi ska äta Mac Donalds. =)

Frida kom upp en sväng och såg på solsidan ihop med mig och Robban, trevligt att ses!! Jahopp detta var min resume av vår söndag. =) En sak till, jag blir rent ut sagt trött o förbannad när folk gnäller över småsaker hela tiden, det finns faktiskt dem som har det värre!!!



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress